1. Posle vizuelnog pregleda turbo se rastavlja, potom se vrši pranje delova, defektaža i merenje zazora i ovalnosti. Prema podacima sa turbokompresora se umeravaju svi delovi prema fabričkim podacima i vrši selekcija šta od pozicija ostaje a šta se menja novim.
2. Pozicije se zaštićuju po bitnim (kliznim i zaptivajućim površinama), potom peskare staklenim perlama u specijalnim kabinama.
3. Po završetku peskarenja delovi se ponovo peru do perfekcije i ponovo proverava da li je negde zaostala garež. Ukoliko jeste - postupak se ponavlja.
4. Delovi se ponovo mere, ukoliko je sve u dozvoljenim merama pristupa se statičkom uravnoteženju (balansiranju) izabranih starih pozicija ili novih.
5. Nakon uspešnog balansiranja turbo se sklapa na specijalnom alatu, gde se ugrađuju novi proizvođački delovi (ležajevi, karike, zaptivke) i delovi vašeg turbokompresora.
6. Po završenoj montaži turbina se montira u odgovarajući alat i stavlja na VSR mašinu poslednje generacije, gde se proverava i dodatno balansira dinamička uravnoteženost turbo kompresora pri brzinama od 0 do 250000 ob/min
7. Nakon uspešno obavljenog ispitivanja vrši se kalibracija i štampa sertifikat o uspešnoj kalibraciji turbine, potom se vrši konzervacija turbokompresora.
Na svaki turbo kompresor se daje garancija od 12 meseci uz pravilnu montažu i poštovanje svih uslova navedenih u garantnom listu. Na primer:
Prilikom montaže turbokompresora ne koristiti nikakve lepkove ili diht mase.
Mašina za štelovanje varijabilne geometrije, vakumskih i pritisnih kao i elektronskih aktuatora
TURBO PROG - Uređaj za kontrolu, programiranje, upisivanje krajnjih tačaka aktuatora sa elektronskim pogonom i regulacijom, marke: Hella, Siemens, Mitsubishi, Sonceboz, Denso, Mahle.
Ostavite komentar