1. Posle vizuelnog pregleda turbo se rastavlja, potom se vrši pranje delova, defektaža i merenje zazora i ovalnosti. Prema podacima sa turbokompresora se umeravaju svi delovi prema fabričkim podacima i vrši selekcija šta od pozicija ostaje a šta se menja novim.
![]() |
![]() |
2. Pozicije se zaštićuju po bitnim (kliznim i zaptivajućim površinama), potom peskare staklenim perlama u specijalnim kabinama.
![]() |
![]() |
3. Po završetku peskarenja delovi se ponovo peru do perfekcije i ponovo proverava da li je negde zaostala garež. Ukoliko jeste - postupak se ponavlja.
![]() |
4. Delovi se ponovo mere, ukoliko je sve u dozvoljenim merama pristupa se statičkom uravnoteženju (balansiranju) izabranih starih pozicija ili novih.
![]() |
![]() |
5. Nakon uspešnog balansiranja turbo se sklapa na specijalnom alatu, gde se ugrađuju novi proizvođački delovi (ležajevi, karike, zaptivke) i delovi vašeg turbokompresora.
6. Po završenoj montaži turbina se montira u odgovarajući alat i stavlja na VSR mašinu poslednje generacije, gde se proverava i dodatno balansira dinamička uravnoteženost turbo kompresora pri brzinama od 0 do 250000 ob/min
![]() |
7. Nakon uspešno obavljenog ispitivanja vrši se kalibracija i štampa sertifikat o uspešnoj kalibraciji turbine, potom se vrši konzervacija turbokompresora.
![]() |
Na svaki turbo kompresor se daje garancija od 12 meseci uz pravilnu montažu i poštovanje svih uslova navedenih u garantnom listu. Na primer:
Prilikom montaže turbokompresora ne koristiti nikakve lepkove ili diht mase.
Mašina za štelovanje varijabilne geometrije, vakumskih i pritisnih kao i elektronskih aktuatora
![]() |
![]() |
TURBO PROG - Uređaj za kontrolu, programiranje, upisivanje krajnjih tačaka aktuatora sa elektronskim pogonom i regulacijom, marke: Hella, Siemens, Mitsubishi, Sonceboz, Denso, Mahle.
![]() |
Ostavite komentar